Стабил Инженеринг е компания с 25-годишна история в областта на индустриалния инженеринг. Официален представител на световните лидери в бранша, компанията предлага голямо разнообразие от решения за продуктова идентификация, продуктова инспекция и етикетиране. Компанията имаше съществуващ уебсайт, който беше остарял и нефункционален. Поради това голяма част от комуникацията - както с настоящите, така и с проекто-клиентите - минаваше през телефон или имейл. Ето защо Стабил Инженеринг се обърнаха към нас за основен редизайн на визията и изграждане на нов сайт с повече функционалности, който да улесни административната работа във фирмата.
Започнахме със задълбочен анализ на нуждите на компанията. Проведохме няколко срещи, в които подробно обсъдихме процеса на работа, съществуващите проблеми и целите на фирмата. В резултат създадохме комплексен уебсайт, в който всеки детайл е проектиран и изграден за специфичните нужди на Стабил Инженеринг. Основните ни цели бяха потребителите лесно да се ориентират в богатата гама продукти и услуги, а също така да улесним администрацията. Създадохме профил за клиенти, чрез който автоматизирахме често срещани запитвания като профилактика на машините, поръчка на консумативи и др. Създадохме интерфейс със свежа, модерна визия и запомнящи се цветове.
За новата визия на Стабил Инженеринг подбрахме ярки, агресивни и лесно запомнящи се цветове, които да кореспондират с новото лого на фирмата. Използвахме модерни, несерифни шрифтове и мотиви от старото и новото лого, които вмъкнахме под формата на декоративни елементи. За да скъсим максмално пътя от търсенето на машина до нейното закупуване, инсталация и обслужване, проектирахме две маркетингови фунии, в зависимост от двата основни типа клиенти на компанията.
Създадохме потребителски профил за клиентите на компанията, чрез който успяхме да автоматизираме няколко основни процеса. Към всеки клиентски профил се асоциират машините, които бизнесът има в експлоатация, както и консумативите за тези машини. Системата автоматично следи срока до следваща профилактика и клиентите получават известие по имейл, когато тя наближи. Има и специално меню, съдържащо всички консумативи, използвани от дадения клиент, чрез което само с няколко клика може да се заяви поръчка с всичко необходимо. Чрез автоматизацията на тези досадни, но толкова важни задачи, успяхме да намалим значително административното натоварване на Стабил Инженеринг, намалихме времето за реакция към клиентски запитвания, оптимизирахме организацията на визитации и ремонти и улеснихме клиентите им в грижата за машините.
Фирмата обслужва голямо разнообразие от индустриални процеси за различни типове промишленост. Ето защо решихме да презентираме продуктите визуално, по два коренно различни начина – в зависимост от пътя, който посетителят ще избере. Така всеки посетител може безпроблемно да открие нужната машина или инсталация – независимо дали вече знае точно от какво има нужда, или търси ново цялостно решение за своя бизнес. Така скъсяваме още малко пътя от търсенето на дадена машина, до нейната покупка, инсталация и обслужване.