Козметичен център ELLINI е създаден само месец преди клиента да ни потърси, за да изработим новия му уеб сайт. Центърът е създаден от две дами със солидна кариера зад гърба си, които решават да сбъднат една своя мечта. Нашата задача бе да представим тази мечта пред света по най-добрия начин. Клиентът ни възложи не само да изготвим сайта, а и да създадем цялото съдържание за предлаганите услуги.
Стартирахме работа, като изготвихме стратегия за създаване на съдържанието, информационна архитектура и карта на сайта. Представихме пред клиента нашето предложение за организация на съдържанието и план за неговото създаване. Паралелно с това изградихме напълно работещ прототип на сайта, за да могат всичките ни предложения да оживеят. След като получихме одобрение, се спряхме на no-code технологията и създадохме целия уеб сайт само за няколко седмици, без никакви компромиси в качеството. Сега продължаваме да поддържаме и развиваме проекта, да управляваме рекламите му в социалните мрежи и да представяме услугите пред нови и настоящи клиенти.
Вярваме, че консистентността е ключов фактор при създаването на дизайна, за да може той да носи максимална стойност. Затова винаги се стремим да черпим вдъхновение от самия бизнес на клиентите ни: техните локации, вече съществуващи активи на брандa и др. Винаги отделяме достатъчно време, когато е възможно, да направим посещение на място и да усетим пулса на компанията. Когато поехме този проект, студиото беше вече ремонтирано и обзаведено. Ето защо дизайнът на сайта, а в последствие и на допълнителните рекламни материали, се облегна върху цветовете, материалите и други елементи на интериора: кралско синьо, златни кръгове, мраморна шарка. Така постигаме паралели и консистентност между онлайн и офлайн пространството, които клиентите усещат живо. Целта ни беше когато нов клиент посети клиниката за своята процедура, веднага да почувства мястото познато. Това скъсява дистанцията с аудиторията и на подсъзнателно ниво спомага за увеличаване на лоялността към бранда.
В този проект поехме отговорността да създадем цялото съдържание за сайта. Започнахме с анализ на ключовите думи и конкуренцията, на базата на който създадохме стратегията за съдържанието и плана за осъществяването ѝ. Целта ни беше да представим услугите на естетическия център, като същевременно съумеем да отговорим на част от въпросите, които клиентите биха си задали. За да създадем коректно, качествено и SEO оптимизирано съдържание, ни се наложи да навлезем сериозно в дебрите на козметичните и естетични процедури, като на моменти проучването ни достигна до четене на научни статии в международни медицински издания! Затова често се шегувахме в офиса, че след цялото това четене, вече сме компетентни да консултираме клиентите в избора на най-подходящата процедура!
Дългогодишната ни практика в бранша ни е направила мултидисциплинарни: имаме опит в много голям дипазон от услуги, включително създаване на печатни изделия, опаковки и брандиране на витрини. И въпреки, че сме фокусирани и предлагаме това, в което сме най-добри, се стремим да предоставим на своите клиенти всичко необходимо, за ги улесним и да им спестим време и средства.
За ELLINI Aesthetics създадохме дизайни за брандиране на прозорците, информационна табела, а също така и дизайни за реклама на видео екран в един от известните клубове в града. Това беше още една стъпка към консистентното представяне на бранда в офлайн пространството.