Filstar е компания с дългогодишен опит в търговията на риболовни принадлежности и екипировка. Електронният магазин, с който разполагаха, беше остарял и труден за ориентиране на потребителите. От друга страна бе труден за поддръжка от страна на екипа на Filstar. Именно затова те се обърнаха към нас за редизайн.
Подобрихме потребителското преживяване като създадохме изцяло нов дизайн и направихме сайта модерен, изчистен и добре организиран. Улеснихме и оптимизирахме максимално работния процес и съкратихме значително времето за работа в административния панел.
Освен красивия дизайн, доброто потребителско преживяване не само на посетителите, но и на администраторите на един сайт, е винаги приоритет за нас. Бизнеси като Filstar, които разполагат с различни складове, голямо продуктово разнообразие и наличности, имат нужда уебсайт, който да изглежда добре, но и да улеснява работата им. Затова, винаги търсим решения, които да автоматизират работния процес максимално.
За да направим това възможно за Filstar, свързахме уеб сайта със Zeron v.4., ERP системата, с която фирмата успешно работи вече дълго време. Всички поръчки, наличности по складове, промени по цените и справки минават през уеб сайта и се свързват със Zeron v.4., без нужда от допълнително вписване. Така с няколко клика в административния панел на сайта може да бъде получена информация за всички наличности, нови стоки и да бъдат извлечени справки. По този начин редуцирахме значително ръчната работа на администратора на сайта, улеснихме служителите на Filstar и сведохме до минимум вероятността за допускане на технически грешки.
Сайтът разполага с възможност за регистрация и пазаруване през търговски профил и профил на краен клиент. По този начин партньорите на Filstar могат да се възползват от търговските си отстъпки, а Filstar лесно да управляват цените си към търговци и крайни клиенти. Търговският профил се отличава със специално разработен панел, който дава възможност на търговците да се информират за всичко, което ги интересува - бързо и удобно: активности, справки за наличности, очакван внос, прекратени от поддръжка стоки. Освен това значително оптимизирахме и автоматизирахме процеса по поръчка, като добавихме възможност за импортиране на обемни заявки.
С всеки наш клиент ние говорим за доброто потребителско преживяване и за това колко е важно то да бъде основен фокус при създаването на дизайна. Но какво означава това на практика? При FilStar, разполагащи с огромно разнообразие от артикули, всеки от които има многобройни разновидности, това означава посетителите интуитивно и безпроблемно да се ориентират в разновидностите и наличностите на всеки продукт - независимо дали поръчват от настолния компютър, таблета или мобилния си телефон.
В основата на всеки устойчив и консистентен дизайн стои стабилна дизайн система, с ясни правила за употреба на шрифтове, формообразуване, цветове и елементи. Затова за всеки наш клиент създаваме дизайн система, съобразена с нуждите и целите му.
За да подхожда на новия им уеб сайт, логото на Filstar също имаше нужда от освежаване. Към него беше важно да подходим внимателно и с мисъл. Filstar е добре познат бранд, а логото им е широко разпознаваемо сред клиентите, партньорите им и любителите на риболова. Направихме новото лого модерно и изчистено, запазвайки основната идея - за да не се губи асоциацията между логото и марката. По този начин осигурихме плавен преход от старото към новото лого.